“Καλώς ήρθατε στο blog Physical Relief Panagiotopoulos (prpanagiotopoulos.blogspot.com). Το blog παρουσιάζει κυρίως φυσικοθεραπευτικά θέματα, καθώς και επαγγελματικούς σταθμούς κατά την ενασχόλησή μου με το χώρο. Ο δρόμος για την αποκατάσταση των παθήσεων και την αντιμετώπιση του πόνου, δεν είναι πάντα αυτοκινητόδρομος με μεγάλες ευθείες, αλλά συχνά είναι ένας δύσβατος χωματόδρομος με πολλές στροφές. Καλείται λοιπόν ο φυσικοθεραπευτής, σε συνεργασία με τον ιατρό, και εφοδιασμένος με γνώσεις, εξοπλισμό, υπομονή, να διανύσει τον εκάστοτε δρόμο με επιτυχία. Αργά ή γρήγορα όμως, το χαμόγελο του ασθενή τον ανταμείβει...” Ιωάννης Παναγιωτόπουλος

Τρίτη, 5 Απριλίου 2011

10 Εργονομικές συμβουλές σε οδηγούς αυτοκινήτων

1. Ρυθμίστε σωστά το κάθισμα. Φροντίστε οι αγκώνες σας να είναι σε ελαφριά κάμψη όταν πιάνετε το τιμόνι και να πατάτε άνετα τα pedal. Η κάμψη των γονάτων και των ισχίων σας θα πρέπει να σχηματίζουν περίπου ορθή γωνία.

2. Το κάθισμα του οδηγού αν διαθέτει πλαϊνή στήριξη θα σας κρατάει σταθερό σε απότομες στροφές, και αν έχει προσκέφαλο θα σας προστατέψει από κακώσεις αυχένα (δίκην μαστιγίου) σε περίπτωση ατυχήματος.


3. Καλό είναι το τιμόνι να είναι υδραυλικό, ρυθμιζόμενο, και να έχει τοποθετημένα πάνω του κουμπιά τα οποία θα αποτρέπουν την απόσπαση της προσοχής σας. Η προβλεπόμενη τοποθέτηση των χεριών πάνω στο τιμόνι, σύμφωνα με τους δείκτες του ρολογιού, είναι σε μορφή 10:10 ή 09:15.

4. Ρυθμίστε τους καθρέφτες σας έτσι ώστε να έχετε καλή ορατότητα και να μη χρειάζεται να σκύβετε.

5. Χρήσιμη θα ήταν μια κάμερα οπισθοπορίας ή ένα ραντάρ απόστασης.

6. Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σίγουρα κάνει την οδήγηση πιο άνετη, ειδικά για αποστάσεις μέσα στις πόλεις.

7. Τα κουμπιά της κονσόλας θα πρέπει να είναι εύκολα προσβάσιμα από τον οδηγό και να μην παρεμβάλλονται εμπόδια ανάμεσά τους.

8. Προτιμήστε τη χρήση hands-free ή Bluetooth για τις συνομιλίες σας στο κινητό τηλέφωνο.

9. Προσέξτε τη στάση του σώματός σας καθώς οδηγάτε. Υπάρχουν στο εμπόριο ειδικά μαξιλάρια για την υποστήριξη της οσφύος που μπορούν να σας βοηθήσουν.

10.Κάντε συχνά διαλείμματα. Βγείτε έξω από το αυτοκίνητο, περπατήστε λίγο, κάντε ήπιες ενεργητικές και διατατικές ασκήσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου