“Καλώς ήρθατε στο blog Physical Relief Panagiotopoulos (prpanagiotopoulos.blogspot.com). Το blog παρουσιάζει κυρίως φυσικοθεραπευτικά θέματα, καθώς και επαγγελματικούς σταθμούς κατά την ενασχόλησή μου με το χώρο. Ο δρόμος για την αποκατάσταση των παθήσεων και την αντιμετώπιση του πόνου, δεν είναι πάντα αυτοκινητόδρομος με μεγάλες ευθείες, αλλά συχνά είναι ένας δύσβατος χωματόδρομος με πολλές στροφές. Καλείται λοιπόν ο φυσικοθεραπευτής, σε συνεργασία με τον ιατρό, και εφοδιασμένος με γνώσεις, εξοπλισμό, υπομονή, να διανύσει τον εκάστοτε δρόμο με επιτυχία. Αργά ή γρήγορα όμως, το χαμόγελο του ασθενή τον ανταμείβει...” Ιωάννης Παναγιωτόπουλος

Κυριακή, 18 Μαρτίου 2012

10 Συμβουλές για την άσκηση σε άτομα με σακχαρώδη διαβήτη

1. Μετρήστε το σάκχαρό σας πριν και μετά από την άσκηση. Φροντίστε να διατηρήσετε τα επίπεδα σακχάρου σε φυσιολογικά πλαίσια (μεταξύ 72-126 mg/dL).

2. Να έχετε υπόψη σας, πως μπορεί να χρειαστούν ως και 36 ώρες για να επανέλθετε σε γνώριμα επίπεδα.

3. Μην ασκείστε εάν δε νιώθετε καλά.

4. Μην ασκείστε εάν το σάκχαρό σας είναι υψηλό (π.χ. πάνω από 270 mg/dL).

5. Μην ασκείστε εάν το σάκχαρό σας είναι χαμηλό (π.χ. κάτω από 72 mg/dL).

6. Να πίνετε νερό, κατά τη διάρκεια και μετά την άσκηση.

7. Προσπαθήστε να έχετε 30 λεπτά μέτριας σωματικής δραστηριότητας (περπάτημα, τζόκινγκ), σε καθημερινή βάση. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, κάθε μορφή άσκησης που αυξάνει την καρδιακή συχνότητα είναι ωφέλιμη για τον οργανισμό.

8. Αν το σάκχαρό σας είναι χαμηλό μετά την άσκηση, πιείτε ένα χυμό ή φάτε μερικές ταμπλέτες γλυκόζης.

9. Αν πεινάτε μετά την άσκηση, καλό είναι να φάτε μερικά φρούτα για να αντέξετε μέχρι το κανονικό σας γεύμα.

10. Αποφύγετε πρόχειρα γεύματα, που είναι πλούσια σε λιπαρά ή ζάχαρη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου