“Καλώς ήρθατε στο blog Physical Relief Panagiotopoulos (prpanagiotopoulos.blogspot.com). Το blog PRP, που αποτελεί προέκταση του site PhysicalRelief.gr, παρουσιάζει κυρίως φυσικοθεραπευτικά θέματα, καθώς και τα νεότερα βίντεο από το YouTube κανάλι μου, όπου μπορείτε να κάνετε Εγγραφή - Subscribe (δωρεάν), για να μείνετε συντονισμένοι!! Ο δρόμος για την αποκατάσταση των παθήσεων και την αντιμετώπιση του πόνου, δεν είναι πάντα αυτοκινητόδρομος με μεγάλες ευθείες, αλλά συχνά είναι ένας δύσβατος χωματόδρομος με πολλές στροφές. Καλείται λοιπόν ο φυσικοθεραπευτής, σε συνεργασία με τον ιατρό, και εφοδιασμένος με γνώσεις, εξοπλισμό, υπομονή, να διανύσει τον εκάστοτε δρόμο με επιτυχία. Αργά ή γρήγορα όμως, το χαμόγελο του ασθενή τον ανταμείβει...” Ιωάννης Παναγιωτόπουλος

Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

Συγκριτική μελέτη προγράμματος σπουδών φυσικοθεραπείας των Τ.Ε.Ι. με πανεπιστήμια της Αγγλίας

( Από ερευνητική εργασία του 2008,
Παναγιωτόπουλος Ι.- φυσικοθεραπευτής,
Κωνσταντινοπούλου Γ., Τσαπάλου Γ.,
φυσικοθεραπεύτριες)

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ

• 1958: ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΗ Φ/Θ ΣΤΗΝ
ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ
ΒΑΣΙΛΕΥΣ ΠΑΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

• 1974: ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ Κ.Α.Τ.Ε.
(ΚΕΝΤΡΑ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ)
ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

• 1975: ΤΑ Κ.Α.Τ.Ε. ΜΕΤΟΝΟΜΑΖΟΝΤΑΙ ΣΕ Κ.Α.Τ.Ε.Ε.
(ΚΕΝΤΡΑ ΑΝΩΤΕΡΑΣ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΚΑΙ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ).

• 1983: ΙΔΡΥΟΝΤΑΙ ΤΑ Τ.Ε.Ι.
(ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ)
ΣΕ ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΛΑΜΙΑ.

• 2003: ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟ ΤΜΗΜΑ Φ/Θ ΣΤΟ ΑΙΓΙΟ
ΩΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΤΟΥ Τ.Ε.Ι. ΠΑΤΡΑΣ.

ΤΑ ΑΓΓΛΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΠΟΥ ΜΕΛΕΤΗΘΗΚΑΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ - GUARDIAN SCORE% - ΓΕΝΙΚΗ ΘΕΣΗ (ΑΠΟ 75)

1η Nottingham 94.3 - 3η
2η Southampton 85.8 - 8η
3η Sheffield Hallam 82.4 - 15η
4η Brunel 81.5 - 17η
5η Liverpool 80.5 - 20η
6η Birmingham 80.1 - 21η
7η Robert Gordon 80.1 - 22η
8η Plymouth 79.8 - 24η
9η Coventry 79.5 - 26η
10η Leeds Metropolitan 78.4 - 31η
11η Brighton 77.9 - 33η
12η University of Central
Lancashire (uclan) 76.8 - 39η
13η Hertfordshire 76.1 - 44η
14η Oxford Brookes 76 - 46η
15η Bournemouth 71 - 58η
16η Teesside 70.5 - 60η
17η Huddersfield 68.7 - 65η
18η York St John 67.8 - 66η
19η Manchester Metropolitan 66.5 - 71η
20η Kingston 66.3 - 73η

Σημείωση: Το Keele University δε βαθμολογήθηκε.


ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ

ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ - ΚΟΙΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΜΕ Τ.Ε.Ι. ΕΛΛΑΔΑΣ %

ΑΝΑΤΟΜΙΑ + (100%)
ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ + (100%)
ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
(PORTFOLIO)
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ
ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ + (100%)
ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ + (100%)
ΠΑΘΟΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ + (25%)
ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΑ + (100%)
ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑ + (75%)
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ + (100%)
ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ
ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ + (75%)
ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗ + (100%)
ΒΙΟΚΛΙΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ
ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ + (75%)
MANAGEMENT – ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
Φ/Θ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ + (75%)
Φ/Θ ΣΤΟ ΜΥΟΣΚΕΛΕΤΙΚΟ + (100%)
Φ/Θ ΣΤΟ ΚΑΡΔΙΟΑΝΑΠΝΕΥΣΤΙΚΟ + (100%)
Φ/Θ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΩΝ ΠΑΘΗΣΕΩΝ + (100%)
ΦΥΣΙΚΑ ΜΕΣΑ + (100%)
ΠΟΝΟΣ
ΑΙΣΘΗΤΙΚΕΣ ΟΔΟΙ
Φ/Θ ΚΑΙ ΗΛΙΚΙΑ + (75%)
ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ + (100%)
ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ + (25%)
ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ + (25%)
ΕΙΔΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΣΘΕΝΩΝ
ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
Φ/Θ Σ Φ/Θ ΣΕ ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ
ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ
ΙΑΤΡΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ + (50%)
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ + (100%)
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ + (100%)


ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ Τ.Ε.Ι. ΕΛΛΑΔΑΣ
ΚΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ

- ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙΤΑΙ
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΜΕ Τ.Ε.Ι. ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΚΑΤΑ 64% ΠΕΡΙΠΟΥ.

- ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΙΝΑΙ 3 ΕΤΩΝ ΠΛΗΡΟΥΣ
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ. ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ROBERT GORDON (4 ETH).

- ΔΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ
(ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ PORTFOLIO) ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΛΙΝΙΚΕΣ
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΤΟ
ΚΙΟΛΑΣ ΕΞΑΜΗΝΟ. ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ TEESSIDE,
OXFORD BROOKES, KAI LIVERPOOL ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ 1000 ΩΡΕΣ ΚΛΙΝΙΚΗΣ ΕΜΠΕΙΡΙΑΣ.

- ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΟΠΩΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ,
ΒΙΟΚΛΙΝΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ, ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ,
MANAGEMENT, ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΗ ΙΑΤΡΙΚΗ, Φ/Θ ΣΕ
ΣΥΝΘΕΤΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΠΟΝΟΥ, ΒΕΛΟΝΙΣΜΟΣ,
ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΙΑ, ΚΑΙ ΕΓΚΑΥΜΑΤΑ.

- ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΟΠΩΣ ΤΟ SOUTHAMPTON
ΣΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΕ ΣΧΟΛΕΣ ΥΓΕΙΑΣ.






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου