“Καλώς ήρθατε στο blog Physical Relief Panagiotopoulos (prpanagiotopoulos.blogspot.com). Το blog παρουσιάζει κυρίως φυσικοθεραπευτικά θέματα, καθώς και επαγγελματικούς σταθμούς κατά την ενασχόλησή μου με το χώρο. Ο δρόμος για την αποκατάσταση των παθήσεων και την αντιμετώπιση του πόνου, δεν είναι πάντα αυτοκινητόδρομος με μεγάλες ευθείες, αλλά συχνά είναι ένας δύσβατος χωματόδρομος με πολλές στροφές. Καλείται λοιπόν ο φυσικοθεραπευτής, σε συνεργασία με τον ιατρό, και εφοδιασμένος με γνώσεις, εξοπλισμό, υπομονή, να διανύσει τον εκάστοτε δρόμο με επιτυχία. Αργά ή γρήγορα όμως, το χαμόγελο του ασθενή τον ανταμείβει...” Ιωάννης Παναγιωτόπουλος

Σάββατο, 17 Νοεμβρίου 2012

10 Συμβουλές για τους μοτοσικλετιστές

1. Επέλεξε το κατάλληλο μέγεθος κράνους ανάλογα με το μέγεθος του κρανίου σου, ώστε να εφαρμόζει σταθερά στο κεφάλι. Είναι προτιμότερο να το αισθάνεσαι λίγο σφιχτό παρά χαλαρό, γιατί έτσι και αλλιώς με τη χρήση το εσωτερικό του κράνους θα χαλαρώσει.

2. Το κράνος προστατεύει από κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Μετά από τυχόν συγκρούσεις του κράνους ή λόγω παλαιότητάς του, θα πρέπει να αντικαθιστάται με καινούριο.

3. Προμηθευτείτε τον κατάλληλο ρουχισμό, που θα σας προστατεύσει από το κρύο, τον ήλιο και τη βροχή.

4. Οδηγός και συνεπιβάτης επιβάλλεται να φορούν μεταξύ άλλων, παντελόνια καθώς και κλειστά υποδήματα. Πέρα από τυχόν εκδορές, θα σας προστατεύσουν από τον ήλιο, από εγκαύματα λόγω εξάτμισης, από τσιμπήματα εντόμων, ή και από πετραδάκια προπορευόμενων οχημάτων.

5. Ο/η συνεπιβάτης είναι καλό να έχει σταθερή στάση του σώματος. Επίσης, να είναι όσο το δυνατόν κοντά στον οδηγό και να κρατιέται από αυτόν ή από τις χειρολαβές. Ο συνεπιβάτης με τη σωστή στάση αυξάνει απλά το συνολικό βάρος μοτοσυκλέτας-επιβατών, και δεν επηρεάζει την ισορροπία.

6. Αν θέλετε να μεταφέρετε πράγματα, φροντίστε τα φορτία να είναι ισομερώς κατανεμημένα για να μην επηρεάζουν την ισορροπία σας. Υπάρχουν στο εμπόριο ειδικές πλαϊνές βαλίτσες για τις μοτοσυκλέτες.

7. Αν έχετε σκοπό να κάνετε ταξίδι με τη μοτοσυκλέτα σας, φροντίστε ανά τακτά χρονικά διαστήματα να σταματάτε σε ένα parking και να περπατάτε λίγο.

8. Να ενυδατώνεστε καλά ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.

9. Να τρώτε ελαφριά γεύματα κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Αν φάτε βαριά είναι σίγουρο ότι θα σας φέρει υπνηλία και θα μειώσει αισθητά τη συγκέντρωσή σας.

10. Προσαρμόστε την ταχύτητά σας με γνώμονα πάνω από όλα την ασφάλεια (οδόστρωμα, καιρικές συνθήκες, κατάσταση μοτοσυκλέτας, χρόνος αντίδρασης οδηγού, εμπειρία κ.α.)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου