“Καλώς ήρθατε στο blog Physical Relief Panagiotopoulos (prpanagiotopoulos.blogspot.com). Το blog παρουσιάζει κυρίως φυσικοθεραπευτικά θέματα, καθώς και επαγγελματικούς σταθμούς κατά την ενασχόλησή μου με το χώρο. Ο δρόμος για την αποκατάσταση των παθήσεων και την αντιμετώπιση του πόνου, δεν είναι πάντα αυτοκινητόδρομος με μεγάλες ευθείες, αλλά συχνά είναι ένας δύσβατος χωματόδρομος με πολλές στροφές. Καλείται λοιπόν ο φυσικοθεραπευτής, σε συνεργασία με τον ιατρό, και εφοδιασμένος με γνώσεις, εξοπλισμό, υπομονή, να διανύσει τον εκάστοτε δρόμο με επιτυχία. Αργά ή γρήγορα όμως, το χαμόγελο του ασθενή τον ανταμείβει...” Ιωάννης Παναγιωτόπουλος

Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2011

10 Συμβουλές για τον πονοκέφαλο

1. Μπορεί να θεωρείται από τα πιο κοινά συμπτώματα αλλά δεν είναι σωστό να το αμελήσετε. Επισκεφθείτε το γιατρό σας και κάντε τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις.

2. Για γρήγορη φυσική ανακούφιση, κάντε ελαφρά μάλαξη στους κροτάφους (πλάγια εγκεφαλική αρτηρία), ψηλά στη μύτη, στον αυχένα καθώς και με τις άκρες των δακτύλων στο τριχωτό της κεφαλής.

3. Η ήπια άσκηση θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να αποβάλλετε στρεσογόνους παράγοντες που συχνά φέρνουν πονοκεφάλους.

4. Πάρτε μια βαθειά εισπνοή από τη μύτη και εκπνεύστε αργά από το στόμα.

5. Σε αρκετές περιπτώσεις ο πονοκέφαλος είναι αυχενικής αιτιολογίας, καθώς από εκεί περνούν αγγεία και νεύρα που οδηγούν στον εγκέφαλο. Αποφύγετε λοιπόν τις μεγάλες και απότομες κάμψεις-εκτάσεις-στροφές κεφαλής κατά τη διάρκεια της εργασίας ή της ανάπαυσης.

6. Προτιμήστε τα τακτικά ελαφριά γεύματα. Παρατηρήστε παράλληλα ποιες τροφές σας δημιουργούν πονοκεφάλους ώστε να τις αποφεύγετε.

7. Πείτε ένα χαμομήλι και εισπνεύστε το άρωμά του.

8. Να ενυδατώνετε επαρκώς τον οργανισμό σας με άφθονα υγρά.

9. Διαλέξτε ένα ήσυχο μέρος μακριά από ενοχλητικούς θορύβους και άγχη.

10. Τέλος να κοιμάστε καθημερινά ένα γεμάτο 8ωρο. Πιθανόν να σας λείπει ύπνος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου